Новогодняя скидка — 70% на все курсы только до 31 декабря!
Добавить материал и получить бесплатное свидетельство о публикации
версия для слабовидящих
Главная / Иностранные языки / Презентация по английскому языку "Supermarket"

Презентация по английскому языку "Supermarket"

At the supermarket Le
Today we are going to the supermarket )))))
Dairy products
Bakery
Fruits
Vegetables
Checkout
‹‹
1 из 7
››

Описание презентации по отдельным слайдам:

№ слайда 1 At the supermarket Le
Описание слайда:

At the supermarket Le

№ слайда 2 Today we are going to the supermarket )))))
Описание слайда:

Today we are going to the supermarket )))))

№ слайда 3 Dairy products
Описание слайда:

Dairy products

№ слайда 4 Bakery
Описание слайда:

Bakery

№ слайда 5 Fruits
Описание слайда:

Fruits

№ слайда 6 Vegetables
Описание слайда:

Vegetables

№ слайда 7 Checkout
Описание слайда:

Checkout

  • Иностранные языки
Описание:

As early at the 1920s, some chain grocers were experimenting with consolidated (albeit still rather small) stores that featured at least a small selection of fresh meats and produce along with the dry grocery items. In Southern California, Ralphs Grocery Company was expanding into much larger stores than had been seen before in most of the country. Los Angeles was also seeing the beginning of the "drive-in market" phenomenon, where several complimentary food retailers (a butcher, a baker, a grocer, and a produce vendor, for example) would locate within the same small shopping center surrounding a parking lot. These centers were often perceived by customers as a single entity, despite being under separate ownership

Автор Маркова Евгения Сергеевна
Дата добавления 23.12.2016
Раздел Иностранные языки
Подраздел Презентации
Просмотров 1019
Номер материала MA-069162
Скачать свидетельство о публикации

Оставьте свой комментарий:

Введите символы, которые изображены на картинке:

Получить новый код
* Обязательные для заполнения.


Комментарии:

Популярные курсы

Курс повышения квалификации
«Изобразительное искусство как творческая составляющая развития обучающихся в системе образования в условиях реализации ФГОС»