- 30.12.2020
- 373
- 0
Рабочие листы
к вашим урокам
Скачать
1. UE 7 use personal subject pronouns to identify things1. S5produce words in response to prompts1. L3recognise with support simple greetings recognise the spoken form of a limited range of basic and everyday classroom words All learners will be able to: listen and repeat the words according to the topic “Family”:She is…/ He is …/You are…/I’m…” Most learners will be able to: recognise and name some words according to the topic “Family”:She is…/ He is …/You are…/I’m…” Some learners will be able to: name and use most of the words according to the topic “Family” She is…/ He is …/You are…/I’m…” Greetings Plan Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Warm upT. invites Ss to the circle and asks weaker Ss different kind of questions (T. asks questions one by one and uses pictures if it is needed. T. can prompt if Ss can’t understand and answer) while stronger Ss are given pictures with prompts to describe. e.g.: 1st picture . Hello./Hi! 2nd picture . What is your name? 3rd picture. What letter is this? (D,C, A,B) 4th picture. What is it? (It is an apple, It is a bed, It is a cat, It is a dog)
6 662 871 материал в базе
Настоящий материал опубликован пользователем Масалимова Гульфира Рамиловна. Инфоурок является информационным посредником и предоставляет пользователям возможность размещать на сайте методические материалы. Всю ответственность за опубликованные материалы, содержащиеся в них сведения, а также за соблюдение авторских прав несут пользователи, загрузившие материал на сайт
Если Вы считаете, что материал нарушает авторские права либо по каким-то другим причинам должен быть удален с сайта, Вы можете оставить жалобу на материал.
Удалить материалВаша скидка на курсы
40%Курс профессиональной переподготовки
500/1000 ч.
Курс повышения квалификации
72/108/144 ч.
Курс профессиональной переподготовки
300 ч. — 1200 ч.
Курс профессиональной переподготовки
300 ч. — 1200 ч.
Мини-курс
3 ч.
Оставьте свой комментарий
Авторизуйтесь, чтобы задавать вопросы.