Добавить материал и получить бесплатное свидетельство о публикации
версия для слабовидящих
Главная / Другое / Конспект по математику языку на тему "Масса. Ўлчаш ва таққослаш."

Конспект по математику языку на тему "Масса. Ўлчаш ва таққослаш."

Курсы профессиональной переподготовки от Московского учебного центра "Профессионал"

Специально для учителей, воспитателей и других работников системы образования только до 31 августа действуют скидки до 50% при обучении на курсах профессиональной переподготовки (184 курса на выбор).

После окончания обучения выдаётся диплом о профессиональной переподготовке установленного образца с присвоением квалификации (признаётся при прохождении аттестации по всей России).

Подайте заявку на интересующий Вас курс сейчас: ВЫБРАТЬ КУРС




Математика 119– дарс

Мавзуси: Масса. Ўлчаш ва таққослаш.

Мактаб: № 111 М.Маметова номли умумий ўрта мактаб

Куни, ойи: 10.05.2017

Ўқитувчининг исми: Абдираимова Марҳабо

1-“В”синф

Дарсга қатнашган ўқувчилар сони:

Дарсга қатнашмаган ўқувчилар сони:

Дарснинг мақсади:


1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру

Ўқиш лойиҳасига мос ўқув мақсади:

Барча ўқувчилар: деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады;

Ўқувчиларнинг асосий қисми: қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастырады.

Айрим ўқувчилар: улар орасидаги ўзаро боғланишни тушунади.


Дарснинг бориши


Дарс тартиби

Режаланган иш

Дарс тартиби

Дарснинг боши (2-5 минут)

Ўқувчиларнинг дарсга тайёргарлиги. Дарс бошланишига ёқимли таъсир этадиган кўнгил куйини қолиплаштириш.

Дарснинг боши (2-5 минут)

Дарснинг ўртас

(6 – 30 минут)

Билиб оласиз

Нарсалар массасини таққослашда “≥” ва”≤” белгиларидан фойдаланишни.

Нарсалар массасини таққослаш натижаларини сонли тенгсизлик “≥” ва”≤” белгилари (“ортиқ” ва “кам”) ёрдамида ёзиш мумкин

Полвонлар

Иккита полвон кимнинг кучли эканлиги ҳақида тортишиб қолишди. Тортишувни ҳал этишга ёрдам беринг. Полвонларларнинг қайси бири массаси оғирроқ тошни кўтара олганлигини ани қланг. Сонли тенгсизликлар тузинг

50кг≤60кг

Фақат бир хил катталик қийматларини таққослаш мумкин. Масалан, массалар қийматини бошқа массалар қиймати билан таққослаш мумкин, лекин массалар қийматини узунлик қиймати билан таққослаш мумкин эмас.

Ечинг

Биринчи яшикда 12 кг олма, иккинчисида эса 10 кг олма бор. Қайси яшикдаги олмалар массаси кам? Қанча кам? Сонли тенгсизлик тузинг.

Ҳаракт қилинг

Унлар массасини таққосланг

12кг 14кг

Дарснинг ўртас

(6 – 30 минут)

Дарс якуни (31-35 минут)

Ўқувчилар дарс давомида нимани билгани,нима иш бажаргани, нима қизиқарли енгил бўлгани, нима қийин бўлгани ҳақидаги фикрларини айта олади.

Дарс якуни (31-35 минут)

Қўшимча ахборот

Хулоса



Хулоса


Якуний хулоса

Энг яхши ўтган икки нарса нима?

1: Ўқувчиларни дарс давомида баҳолаш.

2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш.

Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди?

1: Дарснинг натижасига кўнгил бўлиш.

2: Рефлексия.




Илмий мудир___________

___”_______________



  • Другое
Автор Абдираимова Мархабо Туламетовна
Дата добавления 27.11.2017
Раздел Другое
Подраздел Другое
Просмотров 144
Номер материала MA-072370
Скачать свидетельство о публикации

Оставьте свой комментарий:

Введите символы, которые изображены на картинке:

Получить новый код
* Обязательные для заполнения.


Комментарии:

Популярные курсы