Рабочие листы
к вашим урокам
Скачать
1 слайд
2 слайд
3 слайд
Рашит Янгиров
4 слайд
5 слайд
Нажип
Хафизов
6 слайд
Ильшат Юмагулов
7 слайд
Хусаин Кудашев
8 слайд
Арслан Мубаряков
9 слайд
Рим Сыртланов
10 слайд
Гулли Мубарякова
11 слайд
Вали Галимов
12 слайд
13 слайд
14 слайд
15 слайд
Тансулпан
Буракаева
16 слайд
17 слайд
Руслан Юлтаев
18 слайд
19 слайд
Ляйсан Мазитова
20 слайд
21 слайд
Айнур
Аскаров
22 слайд
23 слайд
Айсыгузк
Юмагулов
24 слайд
Анвар Нурмухаметов
25 слайд
Рим Шарафутдинов
26 слайд
Амир Абдразаков
27 слайд
28 слайд
Благодарю за внимание
Рабочие листы
к вашим урокам
Скачать
Башҡортостандағы кино китабының авторы – Радмир менән Рәшит Янгировтар. Улар республикала кино сәнғәтенең таралыуын, уның халыҡ өсөн танһыҡ булыуын, күңел асыу һәм тәрбиә, белем арттырыу сараһы булыуын тасуирлай.Ә икенсе автор Марсель Ҡотлоғәләмовтың “Тылсымлы нур” китабы Башҡортостан киностудияһының тарихына һәм эшмәкәрлегенә байҡау яһай.Әммә Башҡортостан тамашасыһына үтә таныш, яҡын, башҡорт теленә тәржемә ителгән нәфис һәм документаль фильмдар хаҡында ике китапта ла бер генә лә һүҙ юҡ.Тап улар 50йылға яҡын иң төпкөл ауылдарҙа ла ҡәҙерле ҡунаҡ булған. Совет осоронда йылына 15-20 фильм башҡорт теленә ауҙарылып экранға сыға.
6 626 567 материалов в базе
Настоящий материал опубликован пользователем Кадыров Олег Михайлович. Инфоурок является информационным посредником и предоставляет пользователям возможность размещать на сайте методические материалы. Всю ответственность за опубликованные материалы, содержащиеся в них сведения, а также за соблюдение авторских прав несут пользователи, загрузившие материал на сайт
Если Вы считаете, что материал нарушает авторские права либо по каким-то другим причинам должен быть удален с сайта, Вы можете оставить жалобу на материал.
Удалить материалВаша скидка на курсы
40%Курс профессиональной переподготовки
500/1000 ч.
Курс повышения квалификации
72 ч. — 180 ч.
Курс повышения квалификации
36 ч. — 180 ч.
Курс повышения квалификации
72 ч. — 180 ч.
Мини-курс
4 ч.
Оставьте свой комментарий
Авторизуйтесь, чтобы задавать вопросы.