Рабочие листы
к вашим урокам
Скачать
The theme of the lesson:He’s from Kazakhstan
The aim of the lesson:
1. To develop communicative skills and abilities through different communicative activities;
2. To encourage real use of language in group and pair work;
3. To check students' ability in using the words and letters.
The visual aids: cards, placards, textbook, scales and video project.
The plan of the lesson
1. Organization moment
2. Phonetic drill
3. Checking home task
4. New material
5. Exercises
6. The end of the lesson .Conclusion
The procedure of the lesson:
I.Organization moment.
Stand up .-Hello.children
-Hello, Teacher
-Sit down
Phonetic drill.
Let’s listen to the poem and repeat after me T-Cl-P-P-P-P
II. Үй жұмысын тексеру
Exercise10
III. оқушылардың білімін жан-жақты тексеру
Сөздердің оқулуын тексеру
Диалог оқу
IV. Сабақтың тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру.
Our theme in our lesson is “ He’s from Kazakhstan”
V.Жаңа сабақ
Диалог бойынша жумыс
Colin and Omar are in the table tennis club during the lunch break. There are some other children including Ben and Carol.
Ben: Hi, Carol. Carol: Hello, Ben.
Ben: Oh, who's that with Colin?
Carol: Omar.
Ben: Where's he from?
Carol: He's from Kazakhstan.
Ben: Where's that?
6 661 517 материалов в базе
Настоящий материал опубликован пользователем Нурахметова Толкын Жуматаевна. Инфоурок является информационным посредником и предоставляет пользователям возможность размещать на сайте методические материалы. Всю ответственность за опубликованные материалы, содержащиеся в них сведения, а также за соблюдение авторских прав несут пользователи, загрузившие материал на сайт
Если Вы считаете, что материал нарушает авторские права либо по каким-то другим причинам должен быть удален с сайта, Вы можете оставить жалобу на материал.
Удалить материалВаша скидка на курсы
40%Курс профессиональной переподготовки
300/600 ч.
Курс профессиональной переподготовки
300 ч. — 1200 ч.
Курс повышения квалификации
36 ч. — 144 ч.
Мини-курс
3 ч.
Оставьте свой комментарий
Авторизуйтесь, чтобы задавать вопросы.