Главная / Другое / Разработка урока по башкирскому языку на тему "Закрепление главных и второстепенных членов предложения"

Разработка урока по башкирскому языку на тему "Закрепление главных и второстепенных членов предложения"

8 класс.

Тема:

2йл1мде5 баш кис1кт1ре (эй1, х1б1р), аны6лаусы, тултырыусы буйынса 9телг1нд1р8е 6абатлау 31м ны7ытыу.



Ма6сат: 1. №2йл1мде5 баш 31м эй1рс1н ки41кт1ре буйынса ал7ан белемд1рен тикшере9. 2. У6ыусылар8ы5 ижади 31л1тен 94тере9, 98 аллы эшл1рг1 2йр1те9. 3. Тыу7ан илг1 32й29, Тыу7ан илде 3а6лау той7оларын 94тере9, м161лд1р яр8амында т1рби19и эш алып барыу.

Йы3азландырыу. Таблицалар, дидактик материал.



Д1рес барышы.

Класс 2с команда7а б9лен1. №1р команда 98ен1 капитан 3айлай. Капитандар 9881рен1 яуап бирерг1 тема ала. Темалар 6а7ы87а я8ылып, б2кл1п 3алын7ан. №1р капитан 3айлап алын7ан тема буйынса яуап бирерг1 18ерл1н1.

Темалар:

1. №2йл1мде5 баш ки41кт1ре (эй1, х1б1р)

2. Аны6лаусы.

3. Тултырыусы.



1-се эш. Команданан бер у6ыусы 98ен1 эл1кк1н тема буйынса белг1нд1рен 32йл1й. Ми4алдар мен1н ны7ытып 6уя.



2-се эш. Та6та7а текст я8ыла. Ошо текста бирелг1н баш ки41кт1рен, аны6лаусыны, тултырыусыны 31р бер команданы5 а7за3ы таба, та6та7а сы7ып, а4тына 3ы8а.

а) Ду4тар8ы5 б2т13ене5 д1 й282нд1 ысын б1хет бал6ый ине.

б) Уйын к9т1ренке йыр мен1н башланды.



3-с2 эш.@йг1 эште тикшере9.

103-с2 к9неге981н 31р команда7а бер1р 32йл1м бире9. Шул 32йл1мде 2й81 нисек эшл1г1нд1рен тикшере9.

1-се команда.

Й1шел алмалар аш6а8ан ауырыу8арын дауалай.

2-се команда.

Бешк1н, 2ш2г1н урындар7а ла алманы 6ыр7ыстап 9тк1реп ябалар.

3-с2 команда.

Эс1к ауырыу8ары бул7ан кешел1рг1 алманы5 ш1к1рлер1к сорттарын ашар7а к151ш ител1.



4-се эш. Класс б2т13е берг1 эшл1й. М161лде д2р24 итеп т282рг1.

!йт, 6о, дап, ал, то,

к1н, ту, то, к1н, лор,

ра, 1йт, лор, то.

(Тура 1йтк1н 6отолор, алдап 1йтк1н тотолор.)

2йл1мде5 баш ки41кт1рен табып, а4тына 3ы8ыр7а.



5–се эш. Эй1 мен1н х1б1р ара3ында 3ы8ы6 6уйыр7а.

Тыу7ан иле5де 3а6лау – ата-1с15де я6лау.



6-сы эш. Аны6лаусылар8ы табыр7а.

А) Балалар А7и8ел 24т2н1н 9тк1н а6, к9к, з1нг1р пароходтар8ы кин1неп к981т1.

Б) Я6шы к9к ат мен1н бер 3алдат юлдан у88ы (ти5 31м ти5 булма7ан аны6лаусылар)



7-се эш. М161лд1р81н тултырыусылар8ы табып я8ыр7а.

М161лд1р:

1. Эш о4танан 6ур6а.

2. Алтын7а ышан7ан, ба6ыр8ан 6ал7ан.

3. Тимерсел1 балта булмай, 3атыусыла а6са булмай.

4. Быуын3ы8 ерг1 быса6 3алмай8ар.

5. К28г2 ашлы6ты к2лг1 с1с,

Я87ы ашлы6ты бо87а с1с.

6. №ауала7ы торнанан 6улы5да7ы с1пс1к арты6.



8 се эш. «Тере 32йл1м ки41кт1ре»

Был уйында 8 у6ыусы 6атнаша. Алдан т2рл2 32йл1м ки41кт1рене5 исеме я8ыл7ан 6а7ы88ар 18ерл1рг1 к1р1к. уйнаусылар8ы5 31р бере3ен1 нинд1й 81 бул3а 32йл1м ки41ге я8ыл7ан 6атыр7алар 18ерл1рг1 к1р1к. Та6та7а 32йл1м я8ыла, шул 32йл1мг1 6арап, 31р у6ыусы тейешле урын7а сы7ып ба4а.

Юлдашты5 к95елен я57ы8 1с13ен1 6арата 6айнар 32й29 хисе сол7ап алды.

1 эй1.

1 х1б1р

4 аны6лаусы

2 тултырыусы



9. "йг1 эш.

Д1реслект1 Р.Нурм2х1м1товты5 «Батыр тура3ында легенда» 39р1тен1 6арап, бер нис1 32йл1м т282рг1. №1р 32йл1мд1 л1 32йл1мде5 баш ки41кт1ре, аны6лаусы, тултырыусы бул3ын.



10. Д1реск1 йом7а6 я3ау.

У6ытыусы балалар8ы5 эшен ба3алай, у5ышлы 31м у5ыш3ы8 я6тарын билд1л1й, кил1с1кк1 у5ыштар тел1й.











Разработка урока по башкирскому языку на тему "Закрепление главных и второстепенных членов предложения"
  • Другое
Описание:

Конспект урока разработан с целью повторения и закрепления тем "Главные члены предложения". "Определение", "Дополнение". Для этого в ход урока включены разные виды работы (самостоятельная работа, индивидуальная и командная работы, работа с текстом). Таким образом лучше проверяется активность и работоспособость учащихся на разных этапах урока, наличие навыков самоконтроля, умения самостоятельно приобретать знания и т.д..

Автор Кинжабаева Маужида Габдрауфовна
Дата добавления 06.02.2016
Раздел Другое
Подраздел Конспекты
Просмотров 254
Номер материала MA-064544
Скачать свидетельство о публикации

Оставьте свой комментарий:

Введите символы, которые изображены на картинке:

Получить новый код
* Обязательные для заполнения.


Комментарии:

↓ Показать еще коментарии ↓