Главная / Начальные классы / Конспект урока коми-пермяцкой литературы по произведению В. Исаева "Ур"

Конспект урока коми-пермяцкой литературы по произведению В. Исаева "Ур"

hello_html_m2a7690f7.gifhello_html_m5fc07b15.gifМуниципальнöй бюджетнöй общеобразовательнöй учрежденнё

«Архангельскöй средньöй общеобразовательнöй школа»

с.Архангельское, Юсьвинского района, Пермского края



Коми-пермяцкöй литература сьöртi разработка



Тема: В.Исаев «Ур»

2 класс









Начальнöй классэзiсь велöтiсь

Кривощёкова Любовь Николаевна





2015г.



Уроклöн проект

Мог: В.Исаев произведеннё пыр вежöртны содержаннёлiсь вöрва да пытшкись оланын дынö дон.

Задачаэз:

- тöдсöтны велöтчиссезöс В.Исаев олан да гижан туйöн;

-зорöтны челядьлiсь сёрни, лыддьöтöм дынö интерес;

-воспитывайтны велöтчиссесö нравственнöй ладорсянь.

Уроклöн тип: виль тöдöммез осьтöм сьöртi урок.

Уджлöн формаэз: фронтальнöй, параэзöн.

Оборудованнё: компьютер, проектор, заданнёöн листбок.

Планируемöй результаттэз

Предметнöй

Метапредметнöй

Личностнöй

-тöдны В.Исаевлiсь олан да гижантуй;

- вежöртны сы творчестволiсь коми-пермяцкой литератураын значеннё;

- адззыны произведеннёлiсь главной дума.

- зорöтны информационно-коммуникативнöй компетентность

-радейтны да донтны чужанiн да мам кыв;

- вежöртны велöтчан моггез и кужны нiйö керны;

- висьтавны ассис отношеннё лыддьöтöм произведеннё дынö;

-зорöтны ответственность поступоккез понда.


Регулятивнöй УУД


- кужны сувтöтны уроклiсь моггез, висьтавны тема;

- сетны уджлö дон;

Познавательнöй УУД

- кужны уджавны небöг сьöртi, бöрйыны висьтлiсь пытшкöс;

- öтлаын велöтиськöт кужны янсöтны вильсö важыссянь;

- гижны информациясö таблицаö.

Коммуникативнöй УУД

- уджавны параэзöн;

- кужны сетны ответ велöтiсь юасьöммез вылö ас кыввезöн и автор кыввезöн.





























Уроклöн

торрез

Кад

Велöтiсьлöн удж

Велöтчиссезлöн удж

1.

Класс овсьöтöм

Туйдöтны велöтчиссезöс удж дынö.

1

Велöтiсь овсьöтö велöтчиссезöс.

Туйдöтö челядьöс урок вылын удж дынö.



Кылiт челядь звонок?

Кад пондöтны урок.

Ме тiянлö мыйкö висьтася,

Мый од вежöртö, потом юасят.

Велöтчиссез тöдсасьöны велöтiськöт.


2.

Тöдöммез актуализируйтöм

Зорöтны челядьлiсь сёрни.


5-8

Талун ойöн ме адззылi

Вот кытшöмö вöт:

Муна бытьтö ме вöршöрöт,

Кокам абу некытшöм кöмкöт.

Адзза кöззэз, пипуоккез,

Вешта киэзнам улоккез.

Шондi кыдззезлiсь малалö юр,

А сьöлöмам – бурся- бур!

Одзлань вöрöтяс оськала,

Вон кöзок увтас Трипан пукалö.

Менö казялiс, повзьыштiс,

Пелёккесö бердас жмитыштiс.

Тöдiт ли, кин йылiсь ме баита,

Кин сiя-Трипан? (коч)

Сесся кинкö кокö кыла,

Юрöс лэбтi, дзар кери вылö.

Кöзяинсö шыэслiсь казялi,

Сылö «бур лун» висьталi.

Юр вылас сiя горд шапка пуктöм,

Вывтас сьöд зипунок пасьталöм.

Тiйö вежöртiт, кинöс ме казялi? (кыр)



























Челядь тöдмалöны загадка, дженыта висьтасьöны кöч йылiсь.









Велöтчись висьтасьö кыр йылiсь.

3.

Тема да уроклiсь моггез сувтöтöм

Петкöтны тема, моггез.

5

Сесся видзöтi уввез коласö-

Кинкö сэтчин эшö сайласьö.

Мекöт баитны пондiс:

«Тöдан по менö, он ли?

Ме по сёя кöдзыввез,

Но не кай,

Верма сюррез йирны, но не шыр.

И шырресö сёя пö, но не кань.

Тшаккез, кöдзыссэз öкта, но не пыр».

Тöдат кинöс ме казялi,

Кин уввез коласын тыдалiс? (ур)

Кыдз тийö вежöртiт, что эта ур?

Мый тiйö тöдат сы йылiсь?

Вермат уроклiсь висьтавны тема?

Ме думайта тiян понда сiя не проблема.

Велöтчиссез осьтöны небöг 119 листбок вылын.Аскöтя лыддьöтöны гижисьлiсь, висьтлiсь ним. Висьталöны уроклiсь моггез, тема. Велöтчись висьтасьö ур йылiсь.

4.

Виль тöдöммез осьтöм

Тодсöтны В.Исаев произведеннёöн

15

а) Сетö челядьлö заданнё -тöдсасьны В.Исаев олантуйöн.

-Партаэз вылын куйлöны конверттэз, ны пытшкын сёрникузяэз. Эна сёрникузяэзiсь колö лöсьöтны висьт В.Исаев йылись.

б) Проверитö удж.

в) Висьт лыддьöтöм.

г) Чулöтö словарнöй удж.()

Уджалöны параэзöн.



Лыддьöтöны В.Исаев йылись аркмöм висьт.

Лыддьотоны висьт, адззöны кыввезлiсь вежöртассэз(медборья, дзарьясис

5.

Тöдöммез да кужöммез уджö пыртöм

Бöрйыны висьтлiсь пытшкöс.

3-5

Организуйтö висьтлiсь пытшкöс бöрйöм.

-Кытöн олiс ур?

- Мый сыкöт лоис?

- Мый вермис лоны уркöт, кöр сiя уйис ва кузя?

- Кин отсалiс урлö?

Сетöны ответтэз велöтись юасьöммез вылö





Лыддьöтöны тор, кыдз отир дивуйтчисö урлö.

Сетöны дон челядь поступоклö?

6.

Рефлексия

Сетны дон аслас уджлö.

5

Сетö челядьлö таблица, кöдö колö тыртны (содтöт 1).

-Кинлö вöлi кокнит уджавны таблица сьöртi? Кинлö колiс отсöт?

Сетöны дон аслас уджлö. Тыртöны таблица.


7.

Итог

Проверитны виль тöдöммезлiсь качество.

5

Велöтчись мыччалö презентация, тшöктö челядьсö лöсьöтны каждöй слайд дынö сёрникузяэз ур йылись.

-Мыйлö В.Исаев гижис этö висьтсö?

Челядь лöсьöтöны серникузяэз.

8.

Гортся удж

1

Думайтны висьтлö продолженнё.














Конспект урока коми-пермяцкой литературы по произведению В. Исаева "Ур"
  • Начальные классы
Описание:

Мог: В.Исаев произведеннё пыр вежöртны содержаннёлiсьвöрва да пытшкись оланындынö дон.

Задачаэз:

- тöдсöтны велöтчиссезöс В.Исаев олан да гижан туйöн;

-зорöтны челядьлiсь сёрни, лыддьöтöм дынö интерес;

-воспитывайтны велöтчиссесö нравственнöй ладорсянь.

Уроклöн тип: виль тöдöммез осьтöм сьöртi урок.

Уджлöн формаэз: фронтальнöй, параэзöн.

Оборудованнё: компьютер, проектор, заданнёöн листбок.

Автор Кривощёкова Любовь Николаевна
Дата добавления 11.09.2016
Раздел Начальные классы
Подраздел Конспекты
Просмотров 60
Номер материала MA-067725
Скачать свидетельство о публикации

Оставьте свой комментарий:

Введите символы, которые изображены на картинке:

Получить новый код
* Обязательные для заполнения.


Комментарии:

↓ Показать еще коментарии ↓