Инфоурок Начальные классы Другие методич. материалы1-sinf yozuv fanidan Qq harfini o’rganish uchun tayyorlagan taqdimot.

1-sinf yozuv fanidan Qq harfini o’rganish uchun tayyorlagan taqdimot.

Скачать материал

Выберите документ из архива для просмотра:

Выбранный для просмотра документ 1-sinf - yozuv.ppt

Скачать материал "1-sinf yozuv fanidan Qq harfini o’rganish uchun tayyorlagan taqdimot."

Получите профессию

Секретарь-администратор

за 6 месяцев

Пройти курс

Рабочие листы
к вашим урокам

Скачать

Методические разработки к Вашему уроку:

Получите новую специальность за 3 месяца

Директор по маркетингу (тур. агенства)

Описание презентации по отдельным слайдам:

  • O’zbekiston Respublikasi 
Sirdaryo viloyati
 Mirzaobod tumani
1- umumiy o'rta...

    1 слайд

    O’zbekiston Respublikasi
    Sirdaryo viloyati
    Mirzaobod tumani
    1- umumiy o'rta ta'lim maktabining
    boshlang’ich sinf o’qituvchisi G.Axrorovaning
    1_sinf yozuv fanidan Qq harfini o’rganish uchun tayyorlagan taqdimoti.

  • 2 слайд

  • Qar-g’a

    3 слайд

    Qar-g’a

  • Qu-yon

    4 слайд

    Qu-yon

  • Qur-ba-qa

    5 слайд

    Qur-ba-qa

  • 6 слайд

  • 7 слайд

  • 8 слайд

  • 9 слайд

  • 10 слайд


  • 11 слайд

  • 12 слайд

  • 13 слайд

  • 14 слайд

  •     Q harfining yozuvda    ifodalanishi

    15 слайд

    Q harfining
    yozuvda ifodalanishi

Получите профессию

Методист-разработчик онлайн-курсов

за 6 месяцев

Пройти курс

Рабочие листы
к вашим урокам

Скачать

Получите профессию

Секретарь-администратор

за 6 месяцев

Пройти курс

Рабочие листы
к вашим урокам

Скачать

Краткое описание документа:

Mavzu:  Qq tovushi va harfi.

Maqsadlar:

Ta’limiy:  Qq undosh tovushi va uning so‘zlarda     qo‘llanilishini o‘rgatish.

Tarbiyaviy: Qq tovushining “Qush” so‘zida  ishlatilishi va tabiatga g’amxo’rlik ruhida tarbiyalash.

Rivojlantiruvchi maqsad:Harflarning aytilishi va o’qilishi ,talafuzi kabi ko’nikmalarni rivojlantirish

Darsning turi: Topishmoqli musobaqa.

Guruhlarni  rag`batlantirish: ball, ball, ball

Darsning tashkiliy qismi: I Bosqich:

a)Davomatni aniqlash.

  O’qituvchi: Bugun oddiy dars emas,

                         Balki sinov darsidir.

                O’tib olsak sinovdan,

                Bu hammaga yaxshidir.

                Qani ayting, bolalar,

                Kim navbatchi bo’ladi?

                Ushbu kunning hisobin,

                Menga aytib beradi.

1-bola: Bugun haftaning _____ kuni bo’ladi.

Hamma: Bizlar yaxshi bo’lamiz,

            O’chilgan gul –bo’lamiz.

            Ota-ona izmidan,

            Ustozlarning so’zidan,

            Bizlar also chiqmaymiz.

            Sinfdagi bolalar,

            Darsga shay barchamiz.

   

b) Guruhlarni nomlash. Guruhlar o‘zlariga “Sirli xaltacha”dan varaqchalarda yozib qo‘yilgan quyidagi  1-guruh “Bilimdonlar”, 2-guruh “Topqirlar” va 3-guruh “Zukkolar”  deb yozilgan nomlarni oladi. Shartlarning bajarilishni o’qituvchi baholab boradi.

Darsning borishi:

II Bosqich: 1-shart.   Uyga berilgan topshiriq bo‘yicha mavzuni o’qib berish.

2-shart:  “Zanjir” o‘yini. Bunda har bir guruh a’zolari xattaxta oldiga chiqib, “Parranda va yovvoyi hayvonlar” mavzusida ketma –ket parranda nomi yoki yovvoyi hayvon nomlarini aytadilar.    So’zlar takrorlanmasligi kerak.

  III Bosqich:. Yangi mavzu haqida tushuncha berish.

   3-shart: O‘qituvchi “Aqliy hujum “ usulidan foydalanib o‘quvchilarga topishmoqli savollar beradi.

O‘quvchilar quyidagicha javob beradilar.

1.Savol: Ichi bo’yoq , sirti tayoq?

Javob: Qalam .

2.O‘qituvchi: O'zi bitta, qulog'i to'rtta?

Javob: Qozon .

3.O‘qituvchi: Uzun terak, ichi kavak.?

Javob: Qamish.

4.O‘qituvchi : .Joni yo'g'u, uy poylar.    

Javob: Qulf.

5.Savol: Uzoq tog’da o’t yonar.

Javob: Quyosh.

6.Savol: Oq tovuq katagi sovuq.

Javob : Qor.

7.Savol:Uy ustida sari yoy.

Javob: Qosh.

8.Savol: Qo’sh g’ildirak , hammaga kerak.

Javob: quloq.

O‘qituvchi: qalam, qozon, qamish, qulf, quyosh,qor, qosh, quloq rasmlarini ham xuddi shunday ko‘rsatib o‘tadi. Shundan so‘ng umumiy savol beradi : Ushbu topishmoq javoblari qaysi harf bilan boshlanadi?

O’quvchilar: Q harfi bilan.

O’qituvchi slaydlar orqali yangi mavzuni tushuntiradi. Qq ni talaffuz qiladilar. Qq harfi ko‘rsatiladi. Darslikning 48-beti ochilib, undagi  Qq harfini bosma va yozma shakli o‘rganiladi. 48-betdagi bo‘g‘in va so‘zlar o‘qiladi.

IV Bosqich.  Mustahkamlash.

Dam olish daqiqasi:

Bo`yin cho`zib qarag`ay,

Yon atrofga qaragay.

Der u:barcha daraxtdan,

Baland akang qarag’ay.

 

 IV  shart   Bunda kesma harflardan so‘zlar tuziladi.

O‘quvchilar bilan mustaqil shug‘ullanish.O‘quvchi qish, qor, quyosh, qurbaqa,qush  so‘zlarini aytadi. O‘quvchilar parta ustiga o‘zlarining kesma harflar kassalaridan harflarni olib yozadilar.Guruhlardan bittadan o’quvchi so’zlarni xattaxtada yozishi mumkin.

5-shart: “Biz o‘rgangan so‘zlar” mavzusida “Qaysi so’z ortiqcha “ test-o‘yini o‘tkazish.

Slaydda so’zlar ko’rsatiladi:

A.   Olma, anor, ona.

B.   Qor,qish,qush

C.   Qurbaqa, qalpoq

D.   Quyosh,qo’lqop

O’quvchilar A javobni ko’rsatadilar. Chunki A javobidagi so’zlar ichida q harfi yo’q.

V Bosqich : Darsning yakuniy qismida ballarni hisoblab, g‘olib guruhni rag‘batlantirish.

VI. Bosqich :Uyga vazifa. Qq harfli so‘zlardan topib aytish. 48-betdagi bo‘g‘in va so‘zlarni o‘qish.

 

Mavzu:  Qq tovushi va harfi.

Maqsadlar:

Ta’limiy:  Qq undosh tovushi va uning so‘zlarda     qo‘llanilishini o‘rgatish.

Tarbiyaviy: Qq tovushining “Qush” so‘zida  ishlatilishi va tabiatga g’amxo’rlik ruhida tarbiyalash.

Rivojlantiruvchi maqsad:Harflarning aytilishi va o’qilishi ,talafuzi kabi ko’nikmalarni rivojlantirish

Darsning turi: Topishmoqli musobaqa.

Guruhlarni  rag`batlantirish: ball, ball, ball

Darsning tashkiliy qismi: I Bosqich:

a)Davomatni aniqlash.

  O’qituvchi: Bugun oddiy dars emas,

                         Balki sinov darsidir.

                O’tib olsak sinovdan,

                Bu hammaga yaxshidir.

                Qani ayting, bolalar,

                Kim navbatchi bo’ladi?

                Ushbu kunning hisobin,

                Menga aytib beradi.

1-bola: Bugun haftaning _____ kuni bo’ladi.

Hamma: Bizlar yaxshi bo’lamiz,

            O’chilgan gul –bo’lamiz.

            Ota-ona izmidan,

            Ustozlarning so’zidan,

            Bizlar also chiqmaymiz.

            Sinfdagi bolalar,

            Darsga shay barchamiz.

   

b) Guruhlarni nomlash. Guruhlar o‘zlariga “Sirli xaltacha”dan varaqchalarda yozib qo‘yilgan quyidagi  1-guruh “Bilimdonlar”, 2-guruh “Topqirlar” va 3-guruh “Zukkolar”  deb yozilgan nomlarni oladi. Shartlarning bajarilishni o’qituvchi baholab boradi.

Darsning borishi:

II Bosqich: 1-shart.   Uyga berilgan topshiriq bo‘yicha mavzuni o’qib berish.

2-shart:  “Zanjir” o‘yini. Bunda har bir guruh a’zolari xattaxta oldiga chiqib, “Parranda va yovvoyi hayvonlar” mavzusida ketma –ket parranda nomi yoki yovvoyi hayvon nomlarini aytadilar.    So’zlar takrorlanmasligi kerak.

  III Bosqich:. Yangi mavzu haqida tushuncha berish.

   3-shart: O‘qituvchi “Aqliy hujum “ usulidan foydalanib o‘quvchilarga topishmoqli savollar beradi.

O‘quvchilar quyidagicha javob beradilar.

1.Savol: Ichi bo’yoq , sirti tayoq?

Javob: Qalam .

2.O‘qituvchi: O'zi bitta, qulog'i to'rtta?

Javob: Qozon .

3.O‘qituvchi: Uzun terak, ichi kavak.?

Javob: Qamish.

4.O‘qituvchi : .Joni yo'g'u, uy poylar.    

Javob: Qulf.

5.Savol: Uzoq tog’da o’t yonar.

Javob: Quyosh.

6.Savol: Oq tovuq katagi sovuq.

Javob : Qor.

7.Savol:Uy ustida sari yoy.

Javob: Qosh.

8.Savol: Qo’sh g’ildirak , hammaga kerak.

Javob: quloq.

O‘qituvchi: qalam, qozon, qamish, qulf, quyosh,qor, qosh, quloq rasmlarini ham xuddi shunday ko‘rsatib o‘tadi. Shundan so‘ng umumiy savol beradi : Ushbu topishmoq javoblari qaysi harf bilan boshlanadi?

O’quvchilar: Q harfi bilan.

O’qituvchi slaydlar orqali yangi mavzuni tushuntiradi. Qq ni talaffuz qiladilar. Qq harfi ko‘rsatiladi. Darslikning 48-beti ochilib, undagi  Qq harfini bosma va yozma shakli o‘rganiladi. 48-betdagi bo‘g‘in va so‘zlar o‘qiladi.

 

 

IV Bosqich.  Mustahkamlash.

Dam olish daqiqasi:

Bo`yin cho`zib qarag`ay,

Yon atrofga qaragay.

Der u:barcha daraxtdan,

Baland akang qarag’ay.

 

 IV  shart   Bunda kesma harflardan so‘zlar tuziladi.

O‘quvchilar bilan mustaqil shug‘ullanish.O‘quvchi qish, qor, quyosh, qurbaqa,qush  so‘zlarini aytadi. O‘quvchilar parta ustiga o‘zlarining kesma harflar kassalaridan harflarni olib yozadilar.Guruhlardan bittadan o’quvchi so’zlarni xattaxtada yozishi mumkin.

5-shart: “Biz o‘rgangan so‘zlar” mavzusida “Qaysi so’z ortiqcha “ test-o‘yini o‘tkazish.

Slaydda so’zlar ko’rsatiladi:

A.   Olma, anor, ona.

B.   Qor,qish,qush

C.   Qurbaqa, qalpoq

D.   Quyosh,qo’lqop

O’quvchilar A javobni ko’rsatadilar. Chunki A javobidagi so’zlar ichida q harfi yo’q.

V Bosqich : Darsning yakuniy qismida ballarni hisoblab, g‘olib guruhni rag‘batlantirish.

VI. Bosqich :Uyga vazifa. Qq harfli so‘zlardan topib aytish. 48-betdagi bo‘g‘in va so‘zlarni o‘qish.

 

Скачать материал

Найдите материал к любому уроку, указав свой предмет (категорию), класс, учебник и тему:

6 664 948 материалов в базе

Скачать материал

Другие материалы

Вам будут интересны эти курсы:

Оставьте свой комментарий

Авторизуйтесь, чтобы задавать вопросы.

  • Скачать материал
    • 29.12.2014 5796
    • ZIP 800.6 кбайт
    • 122 скачивания
    • Рейтинг: 1 из 5
    • Оцените материал:
  • Настоящий материал опубликован пользователем Ахророва Гулсара Абдумажидовна. Инфоурок является информационным посредником и предоставляет пользователям возможность размещать на сайте методические материалы. Всю ответственность за опубликованные материалы, содержащиеся в них сведения, а также за соблюдение авторских прав несут пользователи, загрузившие материал на сайт

    Если Вы считаете, что материал нарушает авторские права либо по каким-то другим причинам должен быть удален с сайта, Вы можете оставить жалобу на материал.

    Удалить материал
  • Автор материала

    • На сайте: 9 лет и 3 месяца
    • Подписчики: 12
    • Всего просмотров: 117143
    • Всего материалов: 24

Ваша скидка на курсы

40%
Скидка для нового слушателя. Войдите на сайт, чтобы применить скидку к любому курсу
Курсы со скидкой

Курс профессиональной переподготовки

Интернет-маркетолог

Интернет-маркетолог

500/1000 ч.

Подать заявку О курсе

Курс повышения квалификации

Программа работы с неуспевающими и слабоуспевающими учащимися старшего дошкольного и младшего школьного возраста

72 ч. — 180 ч.

от 2200 руб. от 1100 руб.
Подать заявку О курсе
  • Сейчас обучается 131 человек из 37 регионов
  • Этот курс уже прошли 259 человек
аудиоформат

Курс повышения квалификации

Особенности реализации ФГОС НОО для слепых и слабовидящих детей

72/108/144 ч.

от 2200 руб. от 1100 руб.
Подать заявку О курсе
  • Этот курс уже прошли 27 человек

Курс повышения квалификации

Особенности реализации ФГОС НОО для слепых и слабовидящих детей

72/108 ч.

от 2200 руб. от 1100 руб.
Подать заявку О курсе
  • Этот курс уже прошли 24 человека

Мини-курс

Психические защиты и психоаналитический взгляд на личное развитие

10 ч.

1180 руб. 590 руб.
Подать заявку О курсе
  • Сейчас обучается 34 человека из 18 регионов
  • Этот курс уже прошли 16 человек

Мини-курс

Эффективная самоорганизация и планирование

3 ч.

780 руб. 390 руб.
Подать заявку О курсе
  • Сейчас обучается 110 человек из 38 регионов
  • Этот курс уже прошли 46 человек

Мини-курс

Методические навыки и эффективность обучения школьников на уроках литературы

3 ч.

780 руб. 390 руб.
Подать заявку О курсе